Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε ιδέες και ευρύτερες εκπαιδευτικές πληροφορίες για την προσχολική εκπαίδευση.
Καλώς ήλθατε!

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Τα κριτήρια της Ετικέτας Ποιότητας, όταν σχεδιάζετε το eTwinning έργο σας


Alt Image
"Οι Ετικέτες Ποιότητες του eTwinning βραβεύουν τους εκπαιδευτικούς που έχουν διεξάγει εξαιρετικά eTwinning έργα σε εθνικό (Εθνική Ετικέτας Ποιότητας) αλλά και σε ευρωπαϊκό (Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας) επίπεδο. 
To eTwinning αναθεώρησε τα κριτήρια, προκειμένου να δοθούν στους εκπαιδευτικούς όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες, ώστε να επιτύχουν ένα φάσμα πτυχών στη διεξαγωγή του έργου. 

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι ο διαχωρισμός της Επικοινωνίας από την Συνεργασία, στην παλαιότερη έκδοση αυτά τα κριτήρια ήταν μαζί, τώρα έχουν χωριστεί, καθώς ένα έργο μπορεί να διαθέτει άριστη επικοινωνία μεταξύ συμμετεχόντων, αλλά η πραγματική συνεργασία είναι δύσκολο να επιτευχθεί", δήλωσε η Anne Gilleran.

  1. Παιδαγωγική Καινοτομία: Για να αναπτύξετε ένα έργο που μπορεί να κριθεί ως καινοτόμο, το πρώτο βήμα είναι η επιλογή ενός πρωτότυπου θέματος. Είναι επίσης απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν διαφορετικές παιδαγωγικές μέθοδοι και να διασφαλίσετε ότι οι μαθητές αναλαμβάνουν ηγετικό ρόλο και εργάζονται από κοινού χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές.
  2. Ενσωμάτωση στη Διδακτέα Ύλη: Η συμμετοχή στα έργα δεν πρέπει να θεωρηθεί ως μία επιπλέον εργασία, αλλά ως ένα εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τις διδακτικές σας ικανότητες και να αναπτύξετε τις βασικές δεξιότητες των μαθητών. Βρείτε ένα τρόπο για να ενσωματώσετε το έργο στα μαθήματά σας, για παράδειγμα, διεξάγοντας δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των σχολικών ωρών και επιλέγοντας ένα θέμα που βασίζεται στη σχολική διδακτέα ύλη.
  3. Επικοινωνία και ανταλλαγή μεταξύ σχολείων συνεργατών : Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι όλη η εργασία μοιράζεται με άλλους εκπαιδευτικούς και μαθητές. Επωφεληθείτε από τα διάφορα εργαλεία, που διατίθενται online, όπως δημοσκοπήσεις, παιχνίδια γνώσεων, έρευνες ή τηλεδιασκέψεις για να συναντηθείτε και να συνεργαστείτε σε πραγματικό χρόνο.
  4. Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-συνεργατών: Δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί μία πραγματική συνεργασία μεταξύ των σχολείων και είναι αρκετά τα eTwinning έργα που δεν έχουν πετύχει αυτό το σημείο. Προσπαθήστε να μην εργάζεστε παράλληλα, αλλά καλύτερα βρείτε ένα τρόπο να συνεργαστείτε για ένα κοινό αποτέλεσμα και να αλληλοβοηθηθείτε, ώστε να ολοκληρώσετε όλες τις δραστηριότητες του έργου.
  5. Χρήση της τεχνολογίας: Υπάρχουν πολλά εργαλεία ΤΠΕ που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους παιδαγωγικούς στόχους του έργου, και τα περισσότερα από αυτά διατίθενται δωρεάν. Πρέπει απλά να επιλέξετε εκείνα που ταιριάζουν καλύτερα στις δραστηριότητες του έργου και να εξασφαλίσετε ότι εσείς και οι μαθητές σας είστε ασφαλείς online.
  6. Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση: Τα αποτελέσματα του έργου πρέπει να παρουσιάζονται πάντα στο TwinSpace. Πρέπει να είναι ορατά και καλά οργανωμένα (ανά θέμα, όχι ανά χώρα). Είναι σημαντικό να κοινοποιήσετε όλα τα βήματα της εργασίας : προγραμματισμός, περιγραφή των δραστηριοτήτων, αξιολόγηση και σχόλια. Η αξιολόγηση θα βοηθήσει να κατανοήσουμε τον αντίκτυπο που είχε το έργο στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς."

"Τα καλύτερα έργα eTwinning σε ευρωπαϊκό επίπεδο παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της Τελετής Βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου , στις Βρυξέλλες . Ο κύριος στόχος της εκδήλωσης ήταν η βράβευση των καλύτερων έργων eTwinning που υλοποιήθηκαν κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά, και, κυρίως,  η επιβράβευση  των ανθρώπων, εκπαιδευτικών και μαθητών,  που συμμετείχαν σε αυτά. 
Στην ηλικιακή κατηγορία 4 έως 11 ετών πρώτο βραβείο πήρε το έργο
LYPS - Let Your PassionShine
με 9 συνεργάτες ανάμεσα στους οποίους ήταν και το 32 Δημοτικό Σχολείο Πάτρας 
με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ράνια Μπεκίρη.
 Το έργο χαρακτηρίστηκε από την κριτική επιτροπή ως "εξαιρετικό παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής και συνεργασίας » . "

 Συγχαρητήρια!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν θα δημοσιεύονται κακόβουλα ή υβριστικά σχόλια