Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε ιδέες και ευρύτερες εκπαιδευτικές πληροφορίες για την προσχολική εκπαίδευση.
Καλώς ήλθατε!

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά!


        
       
       
 Το τραγούδι της παρεούλας
 
Στην παρεούλα σαν θα καθίσω
το στοματάκι μου έχω κλειστό,
μα το χεράκι μου αν σηκώσω
τη σκέψη μου μπορώ να πω!
(Μίλα εσύ, μιλώ κι εγώ
μα προσοχή μην πεταχτώ!) (2)
 
Τα μάτια μου έχω ανοιχτά
και τα αυτάκια μου κι αυτά,
για να ακούσω ό,τι θα πουν
όμορφες σκέψεις θα μοιραστούν!
(Τη θέση μου γνωρίζω εγώ
χέρια και πόδια δεν κουνώ!) (2)
 
Έχουμε τώρα την πιο ωραία
στην τάξη μας γλυκιά παρέα!
Η παρεούλα μας αυτή
σα μια φωλιά είναι ζεστή!
(Κι όλα όσα είπα τα τηρώ
μετά το 10 που θα πω!) (2)
 
(αρχίζουμε να μετράμε 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10! Σσσσσσς!) 
 
Διαβάστε περισσότερα:http://www.kidsactivities.gr/%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CF%83-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%83/%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%83/%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%B4%CE%B9-/

1 σχόλιο:

  1. Μαρία -Αναστασία καλό ξεκίνημα και σε σένα.
    Ότι πεις το τραγουδάκι για να συμπληρώσω τους κανόνες της ομάδας μας!!!
    Τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν θα δημοσιεύονται κακόβουλα ή υβριστικά σχόλια