Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε ιδέες και ευρύτερες εκπαιδευτικές πληροφορίες για την προσχολική εκπαίδευση.
Καλώς ήλθατε!

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Ένα "ταξίδι" με το λογισμικό Google Earth - Google maps στην Ευρώπη

Το "ταξίδι" ξεκίνησε από το σχολείο μας. Πρώτα  τα παιδιά έβλεπαν το σχολείο και τη γειτονιά τους από "ψηλά" και ύστερα το "ταξίδι" συνεχίστηκε με βάση των διευθύνσεων των σχολείων στην Ουγγαρία, στη Τσεχία και στην Πολωνία. Στο τέλος, η νηπιαγωγός πρότεινε να φτάσουμε μέχρι τη Φινλανδία, τη χώρα που είχαμε γνωρίσει τα Χριστούγεννα. 



 Magyar népmesék: Gyöngyvirág Palkó / TINY TOM AND THE LILY PRINCE
                                                  Happy End!


Τσεχία (παιχνίδι)
«Ο πελαργός έχασε το καπέλο του» ( Čáp ztratil čepičku )
Ο πελαργός είναι ο πρωταγωνιστής του τσέχικου παιχνιδιού
 Υλικά
Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί χωρίς να χρειαστεί κάποια
προετοιμασία. Ωστόσο, εξαρτάται από τη φαντασία και τη διάθεση
του εκπαιδευτικού και των μαθητών αν θέλουν να το εμπλουτίσουν
φτιάχνοντας τη φωλιά του πελαργού, το ράμφος του ή και οτιδήποτε
άλλο εμπνευστούν.
Προετοιμασία
Τα παιδιά κάνουν έναν κύκλο, στη μέση υπάρχει ένα παιδί (ένας
πελαργός) και αυτός / αυτή λέει: ο πελαργός έχασε το καπέλο
του, το καπέλο ήταν πράσινο / μπλε / κόκκινο ... ή άλλο χρώμα. Ο
καθένας στον κύκλο πρέπει να βρει το χρώμα στα ρούχα του / της ή
στα ρούχα του φίλου ή σε άλλο στοιχείο στο χώρο και να αγγίξει το
χρώμα. Αν το χρώμα επαναλαμβάνεται, πρέπει να βρούμε ένα άλλο
στοιχείο αυτού του χρώματος. Ο τελευταίος γίνεται πελαργός και
πηγαίνει στη μέση του κύκλου.
http://www.teachers4europe.gr/files/t4ekits/Europaixnidia_print.pdf






Πρώτα ακούσαμε ένα cd με τις φράσεις «γεια», «καλημέρα» σε 24 γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

http://edl.ecml.at/Portals/33/sound/hello.mp3 

Στη συνέχεια, η νηπιαγωγός είχε ετοιμάσει μια λίστα από τις κοινές φράσεις όπως «καλημέρα», «ευχαριστώ», «γεια», «παρακαλώ», «αντίο», «ναι» και «όχι» (στα Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Πολωνικά, Ουγγρικά, Τσέχικα, Φινλανδικά) και αντίστοιχες πλαστικοποιημένες εικόνες για κάθε λέξη. Διαβάζαμε τις λέξεις και ψάχναμε την κατάλληλη εικόνα για κάθε λέξη. Στο τέλος, κολλήσαμε τις λέξεις και εικόνες σε ένα χαρτόνι του μέτρου, το οποίο τοποθετήσαμε  στη γωνιά της Ευρώπης που είχαμε  δημιουργήσει στην τάξη μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν θα δημοσιεύονται κακόβουλα ή υβριστικά σχόλια